linneawinroth

Alla inlägg den 28 mars 2016

Av linnea winroth - 28 mars 2016 21:32

I dag har jag jag varit ledig. Det var ju röd dag i dag med så dom ringde inte från jobbet. Så i dag har jag varit på Akademibokhandeln inne. Id Hötorget. En av få ställen där man kan sitta i fönstret. Jag hade med mig datorn så det blev 3 timmar som jag satt där. Tiden flög förbi så jag blev avbruten när klockan var 16:00 och jag hörde att folk börja röra på sig. Det var nog tid att stänga. Så jag packade ner datorn och gick sen sant bort till T-centralen bara för att få vara i solen lite. Sen övervägde jag att sätta mig ute någon stand i Huvudsta. Men jag behövde verkligen gå på toa när jag var tillbaka i Huvudsta. Så när jag sen kom upp till lägenheten igen så valde jag att sätta mig vid mitt fönster.

Sen blev det till att kolla på lite film. Men det slutade med att internett la ner. Det kom liksom upp en sida där det stod: "Nu har du förbrukat din surf mängd men du kan köpa ny surf här."
Så jag blir bara surare och surare på detta internett.
Nu går inte att surfa på datorn och internettet på mobilen är snart slut. Jag förstör inte hur folk kan ha det såhär med internett. Men ändå verkade alla ha det bra även om internett strular. Så nu hoppas jag att det blir bättre när jag flyttar till Kista. Men det får jag reda ut till helgen.

I morgon blir det sjukgymnasten i Kista. Som jag har längtat och efter sjukgymnasten ska jag bosätta mig på Bilbloteket. Dom stora fönstrena är där jag kommer sitta.
Ser fram emot ännu en härlig dag i solen.

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards