linneawinroth

Alla inlägg den 29 mars 2016

Av linnea winroth - 29 mars 2016 20:34

I dag har jag varit hos en sjukgymnast i Kista. Det var väll kanske inte den bästa starten då jag hade tid vid 11. Men jag hade fått fel information så satt på fel våning. Så när jag suttit och väntat i 30 min så visade det sig att jag skulle en våning upp. Så när jag tillut kom dit så hade sjukgymnasten skrivit fel tid. Hon hade skrivit att det fanns tid kl 9 eller kl 1. jag sa att jag kan komma kl 13. Då fick jag svaret att det inte fanns tid kl 13 utan att det var 11. Så jag svarade att det gick bra kl 11. Men när jag kom dit så hade hon ändå satt mig på kl 13. Men det gick bra ändå. Så nu har hon gjort en grundlig genomgång på min rygg. Jag har fått en hållnings övning då jag ska sitta så bra som möjligt och balansera på svanken. Sen fick jag typ elektriska pulser där jag hade som ondast. Det känndes så mycket bättre efter det. Men nu i kväll har det släppt. Men efter besöket hos sjukgymnasten så åkte jag till Emma och var där tills hon stängde. 


Nu sitter jag hemma och bloggar. Sen sk ajag sova för jag ska upp vid 3 i natt då det skulle ta mig 90 min att åka till jobbet. Och ja jag får vänta i stan i ca 30 min kl 4:30-5:00. Och ska jag hinna äta lite innan jobbet så får man gå upp tidigt. 

Vi får se vad jag väljer att göra när klockan ringer. Gå upp och äta eller ligga kvar i sängen en stund till. 

 

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards