linneawinroth

Alla inlägg den 30 mars 2016

Av linnea winroth - 30 mars 2016 21:05

Tillbaka från en 5 dagars ledighet. Det behövdes och självklart kom värken tillbak så fort man böjde sig ner för att lyfta upp en back med kassler. Men jag kämpar på ändå och ska på nästa ställe i morgon. Det blir Midsommarkransen i morogn och denna gången blir det inventering. Spännaden. Jag har en del inventeringar på schemat så jag hopps det är kul.

I morgon är det även min sista natt å Huvudsta. Spännade men det betyder även städning. 


Kom på att jag glömde säga det i går men då var det exakt 2 månader sen jag packade mina saker och flyttade hit.

Vad har jag hunnit med på två månader då? Jag jag har bott på två olika ställen, haft två olika jobb, Varit på Melodifestivalen på frinds och Darin I helsingborg OCH jag har hunnit med ett besök på akuten och besök hos en sjukgymnst. Så visst har jag hunnit med en del. Jag har ju även skrivit enn nytt kontrakt och flyttar till mitt tredje hem och jag har fått två nya vänner. 


Nu ska jag återgå till kvällen film och sen sova. Jag vill sova lite mer än natten till i dag. 

Jag har även hittat min fristad här i Storstan. Det heter Biblotek och mer specifikt Kistas biblotek eller Akademibokhandeln vid Hötorget. Det som dom bårda ställerna har gemensakt är att man kan sitta i fönstret och kolla ner på allt som rör sig där ner.

 


Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards