linneawinroth

Alla inlägg den 4 april 2016

Av linnea winroth - 4 april 2016 22:13

I dag har jag fått ännu en kusin. Så nu välkomnar vi Charlie till världen. Får se om jag träffar han till helgen då jag åker hem då. Jag fick se en bild på han nu i kväll och vilken liten gullegris han är. Grattis Mattias och Lotta och blivit föräldrar igen och till Ellie och Julian som blivit stora syster och storebror. 


Annars har jag varit ledig i dag. Så jag åkte till Emma och hängde med henne på jobbet sen följde jag med henne hen och kollade på hennes nya lägenhet. En mysig liten lägenhet i Märsta. Hon har ju ganska nyligen flyttat dit så det var ganska stökit men det blir nog bra när hon kommer i ordning.


I morgon blir det först sjukgymnasten vid 8:30 och sen hoppas jag på att jag får jobba lite. Men vi får sevad jobbet har tänkt ut åt mig. 

Nu ska jag prata med Lars lite och sen blir det till att lägga mig och läsa innan jag ska sova.

 

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards