linneawinroth

Alla inlägg den 7 april 2016

Av linnea winroth - 7 april 2016 22:00

I dag har jag jobbar på Mall Of Scandinavia och inventerat Åhlens. Det blev babykläder för min del. Som tyr var så hade dom hyrt in många i dag så jag fick gå hem vid 11:30.  Så när jag kom hem packade jag det mesta som ska med i helgen då jag åker hem. Jag ska på musikal med mamma, Annsofie och Helena på Lördag.  

Som tur är så var jag inte lika trött som i går. Jag la mig vid 19:20 och tänkte vila någon timme och sen skulle jag packa men jag sov till 22:30 då lars kom hem. Så då var det bara till att borsta tänderna och sen lägga sig ingen. Och jag kunde sova hela natten så anntagligen var jag helt utmattad. Kan ju i och försäg bero på att jag har flyttat och ska annpassa mig på nytt, varit mycket med jobbet samt att jag ska åka hem i morgon. 


Men nu är jag pigg och utvilad. Eller ja kanske inte pigg just nu men jag är vaken. Jag ska snart sova ska bara packa ner det allra sista i väskan så att jag slipper springa runt i morgon vid 5 och leta.

 


Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards