linneawinroth

Alla inlägg den 8 april 2016

Av linnea winroth - 8 april 2016 21:14

Ja då är man "hemma" i helgen. Jag har varit uppe sen 4:30 och det sätter sina spår nu. Men jag var hemma vid 11 tiden och då åkte vi hem och åt frallor och sen passade jag på att packa lite.

Sen åkte mamma, Viktor och jag till Gekås. Det blev inte så mycket men det var mysigt. Sen klämde jag in ett besök hos Zara innan jag skulle äta.

Nu i kväll var jag en stund hos mormor men nu är jag hemma igen. Jag ligger i soffan och försöker kolla klart på Let's dance men jag kommer typ somna vilken stund som hellst. Därför avslutar jag nu innan det blir för rörigt.

Av linnea winroth - 8 april 2016 06:23

 

Nu sitter jag på tåget mot Göteborg. Jag lämnar ett mörkt Stockholm bakom mig och satsar på ett soligt Halland. Jag har med mig min stora väska precis som vandlig men denna gången ska jag försöka lämna den hemma. 

isseligen har jag en del saker som ska med tillbaka men jag får lösa det. 

Ska bli kul att få träffa familjen igen. Jag har ju inte sett pappa på över en månad. Mamma och Viktor var ju uppe för några veckor sen när vi bvar på Mello men pappa följde inte med. Så jag såg han i slutet av februari. Sen brukar han sällan videochatta med mig så det är inte så ofta jag får se han. Så han kommer få den största kramen i dag. 


I morgon ska jag äntligen få gå på Full Monty igen. Som jag har längtat efter det. Jag såg ju den i början av deras spel period och sen sa jag till mig själv att jag måste försöka gå på den igen i slutet av spelperioden. Dom slutar spela den på Söndag. Så kan ju knappas tajma det bättre. 


Men jag ska även hinna med att träffa Zara, Therese, farmor och Charlie. Så vi får se hur slut jag kommer vara när jag åker hem på Söndag. 

 


Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards