linneawinroth

Alla inlägg den 10 april 2016

Av linnea winroth - 10 april 2016 20:16

Nu är min helg i halland slut och jag sitter på tåget mot Stockholm. Det är 1 timme och 15 min kvar innan jag är i min älskade storstad. Sen är det bara 17 min innan jag får gå av i underbara Kista. Resan känns mycket kortare i dag än i Fredags. Då har vi ändå tre stopp i dag, i Fredags hade vi inga stopp alls. Men oj va jag länktar hem till sängen nu och bara få packa upp allt igen. 


Ska bli spännade att se om Lars har hunnit byta glödlampan i hallen. Han skulle fixa det i helgen. 

Sen ska det bli spännade att se när man kommer i säng och sen även se när man får jobb i morgon eller om man får sova lite längre.


Så vad har jag hunnit med under vistelsen i Halland?

Jag har hunnit med att träffa farmor och mormor, Gosat lite med Zara och Kusinerna i Göteborg, men även hunnit med att gå på Musikalen Full Monty - Allt Eller Inget. Sen hann jag med att prata en snabbis med Therese som också var på Full Monty. Och självklart har jag träffat släktens snya tillskott. 

 

Syskonen Bengtsson!

Med Julian i spetsen tätt följt av Ellie och en bit efter även Charlie. 

Men nu ska jag avrunda så jag börjar känna av åksjukan. Det är skönt att jag inte åker tåg så ofta.

 

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards