linneawinroth

Alla inlägg den 11 april 2016

Av linnea winroth - 11 april 2016 21:22

Då är man tillbaka i Kista igen. Lite svårt att förstå att jag faktist bara har bott här i 1 ynka vecka. Det känns som att det är så mycket längre. Men det är också en påminnelse om att jag lever i nuet. Jag kan leva i nuet och jag känner för en gångs skull att jag hinner med. Tiden är verkligen på min sida just nu och jag njuter till fullo varje timme som går. Även om jag gör mycket och låter det ta tid så har jag hela dagen kvar. 

I dag på morgonen har jag hunnit starta en maskin disk, damsuga, damma, packa upp alla mina väskor efter helgen OCH även duscha innan kl blev 10:00. 

När jag sen gick ut åkte jag till Emma och Cafét. Där var jag till 15:00 tiden och sen handlade jag på vägen hem. Sen plockade jag ur all disk och pratade med mamma innan jag gjorde lite mat. 

Sen har jag läst medan Lars varit ute. Nu sitter jag med datorn och kollar på Let´s Dance och Lars kollar på tv. 


Vi får se vad jag hittar på i morgon då jag är ledig. Ska nog gå en lång runda om vädret blir som det var i dag. 

 

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards