linneawinroth

Alla inlägg den 12 april 2016

Av linnea winroth - 12 april 2016 21:06

I dag har jag varit helt utslagen. Jag har verkligen inte mått bra. I går rann näsan som en kran och halsen känndes irriterad. Men i dag har det satt sin vid ögonen. Dom rinner, är röda och lite svulna. Ser ut som en regäl baksmälla då jag gått runt med solglasögon innomhus för att undvika att ögonen rinner. jag var hos Emma en stund men jag stannade inte så länge då jag kännde mig lite yr, orkeslös och hade huvudvärk. Så jag åkte hem ganska fort och där somnade jag som en stock. När jag sen vaknade någon timme senare känndes det som att jag blivit slagen i huvudet med en stekpanna. Huvudvärken var tillbaka och där med även feberfrossan. Jag tog ett par alvedon och sen la jag mig igen. Men sen vakande jag av att jag var för varm. Att kroppen inte kan bestämma sig för om man ska frysa eller svettas. Men det posetiva är att ögonen och näsan rinner mindre nu. Vi får se om det blir jobb i morgon eller om jag får ännu en dag då jag får chans att vila upp mig.

 


Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards