linneawinroth

Alla inlägg den 13 april 2016

Av linnea winroth - 13 april 2016 21:54

Alltså denna dagen har varit ett rent helvette för mig. Först så ringer jobbet vid 6:22. Dom ber mig åka till Coop i Märstad så fort jag kan. Dom undra om jag kan vara där på en timme. Jg svarade att jag skulle göra mitt bästa. 

Skyndade mig att ta på mig kläderna och sticka till bussen. På väg ner för trappan så kommer jag på att jag måste ha min namnskylt. Så får springa upp och så tyst jag kan gå in till gaderoben inne hos lars och leta efter den. Tror att jag kanske väckte han då. Vet inte riktigt. Men i alla fall så fick jag sen springa till bussen. Jag missade den så då fick jag gå fort till pendeln. (det är en bit att gå) Men jag hann till pendeln med typ 2 minuters marginal. Och sen när jag kom upp på plattformen så står det att pendeln är 8 min sen. Så jag hann lugna ner mig lite. Sen när jag slutligen kom till märsta så skulle jag ta en buss. Jag skulle åka typ 3 hållplatser med bussen men redan efter första så såg jag ett Coop coh tänkte "Det är nog dit jag ska" så jag hoppade av coh gick dit. När jag sen kollade min gps så viade det att det var helt fel coop. Och dum som jag är så litade jag på min GPS och gick tillbaka till bussen. Så tänkte jag "Okej jag åker två hållplatser till" när jag sitter på bussen skriver Emma att det bara finns ett Coop i Märsta så då var jag ju rätt ändå. Men tror ni inte att jag då missar att hoppa av utan åker för långt. Så fick hoppa av typ en kilometer bort och sen gick jag hela vägen tillbaka till Coop. Så med andan i halsen klev jag in på Coop i Märsta kl 8:15. Skulle klarat att vara där till 7:30 om jag inte skulle kolla på den förbannade GPS:en. Så efter att stressat igenom morgonen för att komma i någorlunda tid till jobbe tblev jag i stället 45 min senare än vad jag skulle blivit. 

Lite halvt stressad blev jag ännu mer stressad av att alla hade hunnit med så mycket på en timme. Så för att inte värka seg så gjorde jag allt lite fortare ön vad som var nödvändigt. Och till råga på det så lyckades jag ändast få i mig 2 mackor på hela dagen. Kände väll att magen gick strejk så fort jag klev på pendeln till Märsta. 


Så jag har haft en inre stress hela dagen och fick vara kvar till 17:10 då jag egntligen skulle gå hem vid 16. Sen hem och försöka varva ner och äta lite då jag kände att blodsockret låg i skorna. Det tog tid att komma ner i varv men det gick tillslut. Men maten gick det desto dåligare med. Jag gjorde nudelsoppa med svamp och morötter. Jag lyckades pilla i mig svampen och morötterna. Så det blev en stor matlåda av det som blev över. 

Så jag har tekniskt sett ätit två mackor, en morot och två champinjober i dag då magen strejkat totalt. 

Och nu sitter jag här i soffan och har fruktansvärt ont i magen men mår bara illa vid blotta tanken av att jag ska äta något.

Så ska nog sova i stället och oppas på att det försvunnit tills i morgon.


Utöver min hektiska dag så har min Facebook spökat lite. För jag har i dag fått nortiser om att 4 killar har accepterat min vännförfrågan. Och jag vet till 100% att jag inte har skickat någon förfrågan till någon av dom. 

Men jag löste det smidigt genom att ta bort dom som vänner. 

Så vi får se om jag får fler vänner på Facebook innom dom närmsta dagarna eller om det "Bara" var dessa 4 killarna.

 

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards