linneawinroth

Alla inlägg den 17 april 2016

Av linnea winroth - 17 april 2016 21:20

I dag har jag varit ledig. Så vad gör man då? Jo man går ut en sväng. Det regnad ei morse när jag vaknade vid 10 tiden. Ett tag sen jag sov så länge, jag behövde nog det. Men det regnade när jag gick upp i dag. Lars var uppe när jag vakande och var i full gång med sin frukost som bestod av keso och något. Själv blev det soppa med kokosmjölk till frukost. 

Sen gick jag en liten promenad innan jag gick och handlade. 


Ja försökte göra sushi i dag. Det gick hyfsat bra. Dom blen inte fina men dom smakade helt okej. Roste blev lite smaklöst men krabbröran blev super.


I morgon sk ajg på utbildning på Svarta Lådan. Det är typ nyttiga matlådor. Ingen egentlig aning om vad det är men det går säkert bra. Det som är lite kul är att jag får sovmorogn till kl 8:00 då jag inte börjar innan 9:30. 


Nu ska jag jag äta kes och sen sova.

 

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards