linneawinroth

Alla inlägg den 24 april 2016

Av linnea winroth - 24 april 2016 21:38

I dag har varit en sådan dag då jag egentligen bara har gått och gått och sen gått lite till. Det började med att jag och Lars köpte en läslampa till mig. 

 

Den var väll inte så dålig? Det roliga med denna lampan är att varken jag, Lars eller tjejerna i affären har någon blekaste aning om hur man byter lampan OM det äns går att göra det. Men det var 5 års garanti på den så om lampan går sönde innan det så får vi väll byta ut hela lampan. 


Men i alla fall efter att vi köpt lampan hade vi följe till pendeltåget som tog oss till stan. Där gick vi sedan skilda vägar då Lars skulle mot Söder och jag bort till Djurgården. 


I dag tog jag mig bort till Gröna lund då det visst var SplayDay där men ärligt talat så gav jag upp ganska fort då det regnade när jag gick dit, och sen började det snöa och hagla lite lätt när jag skulle äta och då gav jag upp och gick tillbbaka in till stan. Sen så gick jag till EspressoHouse och passade på att värma mig lite medan mobilen laddade lite så att den skulle klara sig hela vägen hem. När jag sen gick ut igen så börja solen titta fram och när jag gick av i Kista så sken solen igen. Men det är väll så det är i April. Man vet inte om det är vår eller vinter då det kan komma allt från regna och hagla till snö eller sol. Vi har haft någa fantastiska dagar i början av veckan då solen sken och det var nästan molnfritt och man kunde gå i kofta och solglasögon. 


Men jag har gått från Sergelstorg till Gröna Lund. Sen gått inne på Gröna Lund och sen gått från Gröna Lund till Fridhemsplan. 

I morgon blir det aantagligen jobb igen om inte ska jag till Bibloteket och låna böcker och sen sätta mig med min läslampa och mysa med te om vädret är som det var i dag. Annars tar jag på mig joggingskorna och går ut och går igen. 

Men det får vi se i morgon när jag vaknar.

 

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards