linneawinroth

Alla inlägg den 30 april 2016

Av linnea winroth - 30 april 2016 22:52

Hur har ni det under valborg? Firar ni det? Här i Stockholm firar man det riktigt mycket. Det är nu det är okej att grilla i parken, se valborgsbrasan och festa. Och själv har jag suttit i ett hörn av en affär i Bromma. Jag har jobbat exakt hela dagen. Det har varit helt okej att jobba förutom det att jag fick kassan med en usel kontant system. Den tog nästan inga sedlar alls. Men jag löste det med. 


Jo i går var det även den officiella dagen för alla årets studenter att hämta sina mössa. Det kryllade av studentmössor i affären och i tunnelbanan.


Nu är jag hemma och det har inte kännt så bra osm det gör i kväl att lägga sig i sängen med sin dator. Jag sitter och lyssnar på musik och gömmer mig i mitt hörn där jag för en gångs skull kan vara mig själv. 
I morgon är jag ledig och då kommer jag stanna i sängen så länge jag bara kan.

 


Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards