linneawinroth

Alla inlägg den 1 maj 2016

Av linnea winroth - 1 maj 2016 21:43

I dag ha rjag varit ledig och då passade jag på att göra det jag gör mest sen jag kom hit. Jag gick ut och gick. Det blev en sväng längs Sveavägen (nästan hela) sen bort mot Östermalm, förbi Gärdet och ner till Djurgården innan jag gick in mot stan och satte mig och fikade på mitt absolut bsäta ställe i stan. Akademibohandeln vid Hötorget. På vägen plandrade jag att handla på Fridhemsplan. Jag hamnade på Mall Of Scandinavia och fick handla där.

Jag hjälpte ett par som var helt lost i tunnelbarnan. Så åkte med dom till Mall Of Sacndinavia och sen orkade jag inte åka tillbak så det blev Ica. Där var det min tur att vara lost. Jag hittade typ inget där inne och ändå har jag jobbat där. 


När jag sen kom hem runt 19:30 så åt jag lite och sen lyssnade jag på musik och dansade lite tills Lars kom hem runt 21. 

Nu sitter jag här och lyssnar på musik och kollar lite bilder på We Heart It.


Men en sak som jag funderade på under min lilla promenad på ca 3 timmar är. Ska det hända något snart?

Det hängde flaggor mellan Hötorget och Sturegallerian. Har jag missat något eller?


Det här är en av sakerna jag älskar med staden. Ska man marknadsföra något då ska man göra det till 100%.


Och avslutar dagen med att säga att i Fredags var det 3 månader sen jag lämnade allt och flyttade. Och i dag är det 1 månad i Kista. Tiden går fort och jag älskar det. Får ofta frågan om jag inte länktar hem. Vaddå hem? Jag är hemma!!!

  


Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24 25 26
27
28 29
30 31
<<< Maj 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards