linneawinroth

Alla inlägg den 6 maj 2016

Av linnea winroth - 6 maj 2016 22:28

Lång och lång men jag är ledig till och med Måndag. Och det ska vara sol hela helgen.

Dagen har varit okej. En timme innan jag gick hem i dag så fick jag inloggen till kassan. Men två saker har jag fortfarande inte listat ut. Va f*n omklädningsrummet är och hur deras schema är upplagt. I dag när jag kom så fick jag se ett schema på hur dagen skulle vara upplagd. Jag fick alltså reda på om och när jag skulle vara i kassan. Det visste jag inte i går utan då fick jag ta det när dom ropade på mig. Och i dag fick jag även reda på när jag jag skulle ha rast. Den lilla detaljen glömde dom ju informera mig om i går.

Sen får jag säga att jag har fått en ny vän. Vi möttes på bussen hem. Han heter Bengt och är några cm lång och ur söt som hellst.

Han försökte ta sig igenom glaset och då fångade jag han och tog med han ut när jag gick av i Täby. Fick först en ganska konstig blick av chafören för att jag satt och höll i en fjäril. Men när han sen såg att jag släppte ut Bengt så bara log han.

Sen följde Bengt med mig medan jag väntade på Roslagsbanan.
Sen försvann han någon stans mellan Mörby och Danderyds sjukhus.
Men det roliga var att när jag sen kom hem så satt det en fjäril på våran balkong.

Så ett tips till alla där ute... Rädda INTE fjärilar från bussarna. Dom följer efter dig och du blir inte av med dom.

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24 25 26
27
28 29
30 31
<<< Maj 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards