linneawinroth

Alla inlägg den 11 maj 2016

Av linnea winroth - 11 maj 2016 23:06

I dag gjorde jag mina sista timmar i Täby. Vilken lättnad det var att gå hem vid 15:00. När jag sen kom hem så fick jag reda på att jag ska till Svarta lådan igen. Fast denna gången på Hötorget. Kan man ha ett bättre ställe än där? Skulle inte tro det va.
Så i morgon blir det Svarta Lådan 10-19 och sen 20-21 blir det Euro Village. Det är allsång sing along där med Gabriel Forss och då måste jag ju dit och kolla.

I kväll var jag borta på S:t Eriksplan och kollade in en kikboxnings klubb. Min blivande tränings ställe. Jag börjar känna att jag måste ta upp mitt intresse för thaiboxningen. Jag saknar alla kickar och sparkar. Framför allt saknar jag känslan när jag fått in ett riktigt stenhårt slag då det bara smäller i mitsarna.

Så jag ska nog börja där. Mitt ända problem är att jag måste försöka hinna dit innan passen börjar.

Tänkte att denna bilden får visa mig vilken härlig dag det varit.
En klarblå himmel med bara tunna sträck av moln och sen ser man höghusen långt borta och alla träd som blivit riktigt gröna redan.

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24 25 26
27
28 29
30 31
<<< Maj 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards