linneawinroth

Alla inlägg den 14 maj 2016

Av linnea winroth - 14 maj 2016 20:45

I dag har jag varit i Huddinge 8-17 och när jag åkte hem gick jag och köpte mat på McDonald´s innan jag gick hem och kollade lite dator. Nu ska jag snart se på Eurovision med mamma vida datorn. Jag har missat hela veckan då jag jobbat ganska mycket. 39 timmar mer exakt. Men det finns tre saker som jag inte har missat under denna veckan. Måns naken chock i en av deltävlingaran


Öppningsnummret med Måns och alla barnen

och mellanakten i en av deltävlingarna


Naken chocken var bara rolig, öppningsnummret var så fint men mellanakten är nog den mest omtalade då den har ett fint budskap. Den handlar ju om alla som är på flykt och det var fint att dom ängnade 6 min till det. Den har ju delat europa i 2 läger då ena halvan tycker att det var fint och gripaden medan andra halvan tycker att det inte passar att ta upp sånt i detta sammanhanget men jag tycker det var ett riktigt bra sätt att förmedla de budskapet.

 

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24 25 26
27
28 29
30 31
<<< Maj 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards