linneawinroth

Alla inlägg den 15 maj 2016

Av linnea winroth - 15 maj 2016 18:51

I dag har jag spenderat lite tid med familjen Wener som var på besök för att gå på Eurovision. Haha alltså det var så kul när dom skrev i går och bara: "Har du möjlighet att ta dig till Kista Galleria" som folk vet så bor jag bara några 100 meter från Kista Galleria så att ses i gallerian passade super för alla inblandade. Vi gick och satte oss på Espresso house. Jag och Lovisa tog en ta-själv glass och Ullrika och Leo tog någon frappe. Sen följde jag med dom till Tcentralen och vinkade av dom. När vi står och väntar på tåget så händer det helt ofattbara. Ella och Kajsa kommer gående på Centralen. Så jag var ju bara tvungen att umgås med dom medan dom i sin tur väntade på att någon dom skulle bo hos skulle sluta jobba. 


En toppen dag med alla inblandade och jag har även hunnit köpa 2 par tränings shorts. 

Nu är jag hemma i Kista igen och ligger och kollar på let´s Dance som jag missade i Fredags då jag jobbade.


Ps. Innan finalen i går var den mest omtalde delen i hela Eurovision ändå "The Gray People" Jag kan lätt hålla med om det för det var verkligen en akt som delade hela Europa i två läger.

Har ni inte sätt den än så kolla in den här nere

HÄR  eller vila länken här under.

http://www.svt.se/melodifestivalen/se-mellanakten-grey-people-i-eurovision-song-contest-2016

 

Föressten vad tycker ni om finalen i går? Om jag ska vara ärlig så finns det en specifik sak som jag kommer minnas ett litet tag åtmistonde. Det var den fantastiska scenen. Lite nörd som jag är när det gäller alla sorter av musik, dans eller teater samanhang. Jag lägger märket till saker som andra kanske inte alls lägger någon energi på. Men alltså scenen med led golv i går var ju så fruktansvärt bra. Dom har verkligen gjort en förbanant bra scen med mycket effekter. 

 

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24 25 26
27
28 29
30 31
<<< Maj 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards