linneawinroth

Alla inlägg den 16 maj 2016

Av linnea winroth - 16 maj 2016 23:31

Helgen är slut och jag är tillbaka på jobbet. I dag var jag i Märsta och flyttade på varor. Dom håller på att göra om systemet och ändrar till lite högre gavlar. Så det handlar om att tömma en gavel och sen sätta dit en högr och sen sätta tillbak alla varor på hyllorna igen. 


Jag har öven legat på golvet och torkat olivolja för en kollega till mig råkade slå sönder en glasflaska med olja. Snäll som jag är så hjälpte jag till att torka upp all olja och alla glaskärvor. Det finns nog en meming med allt för i går så fick jag kännslan av att jag verkligen borde tvätta efetr jobbet i dag. Och då hade jag typ inget att tvätta. Men efter dagens jobb så behövde alla mina arbetskläder tvättas då det fanns olja på exalt allt. 

 

I morgon skulle jag egentligen tillbaka till Märsta men jag ska till Hötorget och Svarta Lådan i stället. Vilket är mysigt då man redan är i stan och jag slutar vid 13:30. Då ska jag ha med mig min bok och sätta mig ute om vädret tillåter det.

Om det finns något kvar av min bok efter denna dagen. Jag satt på min rast  dag och läste. Fick till och med frågan från en annstäld om det fortfarande finns "ungdommar" som läser nu för tiden. Antagligen finns det ju det med tanke på att jag läser och för att det fortfarande finns biblotek.

 

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24 25 26
27
28 29
30 31
<<< Maj 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards