linneawinroth

Alla inlägg den 20 maj 2016

Av linnea winroth - 20 maj 2016 23:00

I dag har jag jobbat 7-17. Skulle egentligen sluta kl 12 men dom bad mig stanna kvar och plocka klart i mejeriet. Jag var klar vid 16 men dom tyckte att jag lika gärna kunde stanna till 17. Så i dag har det varit en lång dag och när jag tillsyt kom hem slängde jag i mig lite mat och sen drog jag till Gröna Lund. Darin hade sin turne premier där och han var sa grym även om jag tycket att ljudet var sådär för vissa stunder hörde man inte alls han. Men även fast det regnade större delen av kvällen så var jag nöjd när jag traskade tillbaka till Sergelstorg. Jag frågade någon annstäld hur lång tide det skulle ta att gå tillbaka. Han bara: "För mig brukar det ta 15 min. Men jag går oftast ganska snabbt men inte just nu för jag har nyligen blivit omskuren." Seriöst jag hade väldigt svårt att ta han seröst efter det.  Men jag gick tillbaka och det tog mig 20 min. Så killen på Grönan hade lite fel ;) Jag är också snabb!!!! thihi


Men nu är jag hemma och bloggar lite innan jag ska se finalen av Let´s Dance och Let´s Dance Junior. Med andra ord så är det ett bra tag kvar innan jag ska sova. Och nu är det helg så jag kan vara uppe hur länge jag vill.

 

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24 25 26
27
28 29
30 31
<<< Maj 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards