linneawinroth

Alla inlägg den 24 maj 2016

Av linnea winroth - 24 maj 2016 20:32

Dagen har blivit bättre för varje timme som gick. Har bokat tid hos sjukgymnasten till nästa vecka och ett läkarbesök till den 15 Juni. Så nu hoppas jag på att läkaren hittar något fel på ryggen. Sen har jag hunnit med en kort promenad innan jag väntade på att läkaren skulle ringa tillbaka. Sen gjorde jag lunch och det blev ostfyllda hamburgare med chillisås. Sen satte jag mig med att räka mina timmar på jobbet, och sen skriva lite annat. Sen var det dax att ge sig ut igen. Denna gången lite längre men skoskavet blev ganska fort påmind och energin fanns inte riktigt där när jag gick. 

Så nu är jag hemma igen och skriver lite på datorn. 


I morgon är det jobb igen. I morgon blir det kvällspass i Spånga och sen på Torsdag blir det kvällspass i Zinkensdam och på Fredag blir det morognpass i Zinkensdam. 

 

Av linnea winroth - 24 maj 2016 10:57

Lite konstigt att jag först inte bloggade i går och sen bloggar på morgonen i dag. 

Ända gågen jag egentligen bloggar på dagen är om det är något speciellt, typ en resa. Men så är inte fallet i dag. Jag är ledig i dag. Tänkte bara dra en snabb redogörelse föd vad som hände i går. 


Jo i går jobbade jag 7-16 med en inventering i Huddigen. Den gick hyfsat fort och jag inventerade bland annat några kg choklad, några 100 läskflaskor och ett X antal salsaburkar. 

Dom sista 2 timmarna på jobbet började jag känna mig lite stel i ryggen. När jag sen kom hem så hade värken i ryggen stegrat rejält och vid 19 tiden så hade jag ett litet tryck över bröstet igen. Så jag tog en värktablett och slocknade ganska fort. Vid 19:40 var jag helt borta och vaknade igen vid 21:15. då gick jag lite groggi till badrummet och gjorde i ordning mig innan jag slocknade igen. Sen sov jag till 8 dag så jag sov i ca 11 timmar. Ryggen värker fortfarande men pulsen har lugnat ner sig. Så i dag har jag mailat sjukgymnasten och ringt till vårdcentralen. Dom borde ju kunna göra något åt ryggen. För visst det har blivit klart bättre sen jag började med sjukgymnastik men det är långt ifrån bra. Sen vill jag nu att en läkare gör en grundligare undersökning på mig. Dom måste kunna hitta var problemet sitter eftersom jag i perioder har riktigt ont. 

Sjukgymnasten säger att det kan vara så att jag har en spricka i kotbågen. 

Men jag ska åtminstonde tillbaka till sjukgymnasten nästa vecka och vårdcentralen ska ringa mig efter lunch så får se när jag kan få en tid dit med. 


Uppdateringar om tiden kommer i kväll efter att jag varit ute i det fina vädret. 

 

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24 25 26
27
28 29
30 31
<<< Maj 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards