linneawinroth

Direktlänk till inlägg 29 maj 2016

Ett konstigt slut på dagen

Av linnea winroth - 29 maj 2016 22:02

I dag tog jag det lungt på förmiddagen och sen runt 14 drog jag in till stan för att gå lite innan jag skulle vara på Grönalund till kl 16. Det var Childhoods Dagen där och det inebar en konsert med Oscar Zia, Brolle, Ace Wilder och Syster Sol. 

Det var helt okej men 60 min för 4 artister och samtal med Drottningen var ganska lite tid. Dom fick sjunga 2 låtar var och sen körde dom ett medly på slutet. 

Men vädret var fantastiskt så jag är nöjd endå. Men sen när jag skulle ladda min mobil med en powerbank så händer det något. Mobilen tog inte längre emot ström. Jag trodde där coh då att det var för att powerbanken var tom men när jag kom hem så laddade den inte alls. Så då trodde jag att det var fel på laddaren så jag prövade en sprillans ny. Men den tog ändå inte emot någon ström. Så med 15% kvar fick jag då inse att jag måste säkerhetskopiera allt osm gick och sen köpa en ny. Så jag fick småspringa till Telia här i Kista och köpa en ny. Jag tänkte köpa en med 16G men butiken hade inte kvar någon 16G så det fick bli en 32G i stället vilket i och försäg är bra för med tanke på hur mycket musik och bilder jag har i den. Sen finns hela mitt jobb där för övrigt.

 

Så nu är jag ägare till en rosa 32G Iphone 6s. Så har suttit hela kvällen med att få in allt i den så att det inte blir allt för stor förändring när jag upptäcker att bilder, låter, dokument elelr likande saknas när jag behöver det. Det ända jag inte kunde återställa härifrån var mitt BankID så när jag kommer hem måste jag till banken och aktivera det igen. 

 

Men nu ska jag sova, i morogn är det en ny vecka med jobb. Visseligen jobbar jag kväll i morgon så jag får sovmorgon till 14:00.

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av linnea winroth - 6 juni 2020 15:45

I dag har jag tagit tag i att rensa ochs täda i mitt källarförråd. Jag måstr få lite plats till allt material till köket som kommer nästa vecka.     Så under 2 timamr så tog jag upp större delen av källargången. Har packat in sakerna som ska in...

Av linnea winroth - 3 juni 2020 20:00

I dag har jag gjort mitt sista besök på Ikea för att göra dom sista ändringarna och sen äntligen gör beställningen.    Det kommer bli ett grönt kompakt kök med ugn/micro, större diskho och en diskmaskin.    Såhär ska det se ut när allt är k...

Av linnea winroth - 23 maj 2020 21:15

I dag har jag kommit till ett avslut när det gäller att kolla på bilar. Ett x antal hundra bilar senare, och några besök i bilhalalr så har jag äntligen hittat en bil som jag vill ha. Det blev en vit Seat Leon från Aug 2019.    Nu på kvällen har...

Av linnea winroth - 27 april 2020 17:19


Hej  Allt bra med er? Vad gör ni på dagaran i dessa tider?  Sjäv jobbar jag på som vandligt. Eller nej inte som vandligt, jag har fördelen att får jobba hemifrån. Sen den 1 April jobbar jag nu hemma med hela setauppen med skärm, sladdar och likan...

Av linnea winroth - 29 februari 2020 10:52

Ja då är vi i storstaden igen. Denna gången bor vi på Icon saigon - luxery Design Hotel. Vi har en ganska mysigt rum. Första dagen var ganska lugn då vi låg vid poolen innan vi var ute och åt. I torsdags så åt vi den första frukosten och gasl...

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24 25 26
27
28 29
30 31
<<< Maj 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards