linneawinroth

Alla inlägg den 2 juni 2016

Av linnea winroth - 2 juni 2016 20:25

Haha i går var det fantastikt kul. Vi var i någon park vid fridhemsplan och åt och sen spelade vissa brännboll en stund. Själv satt jag vid sidan av och kollade på och pratade med folk. 

Det dröjde inte länge innan vi alla satt och prata i stället för att spela. Det tråkiga var väll att många skulle upp och jobba tidigt så dom gick redan vid 21:00. Själv hamnade jag på en krog med ett härligt gäng på ca 13 personer. Där var det riktigt roligt för vi pratade om allt och skratatde tills vi vek oss dubbelt. Vid 01:00 var jag tvungen att åka hem för jag skulle ju upp och jobba vid 11 i dag. 

Men jag skulle lätt kunnat stanna hela natten om det gick och jag är så fruktansvärt glad att jag valde att gå på festen. För jag var ganska skeptisk i början men skulle jag inte gått så skulle jag aldrig träffat dessa skörna personer som jag fakrisk jobbar med. 


Och nu lite bilder från brännbollen.

                                 


Nu har jag hunnit sova och jobba. Frågan är bara va fan hände i natt? nej jag drack inget alls men vid 5:00 vakande jag av att jag hade en gävelusiks värk i vänster axel. Alltså den försvann inte och jag visste inte vart jag skulle ta vägen. Så jag gick upp och tog en av mina super starka tabletter som engentligen knockar mig fullständig men jag visste inte vart jag skulle ta vägen, jag ville bara sätta mig upp och skrika rakt ut. 

Men när jag svalt tabletten blev jag rädd att jag inte skulle vakan av väckarklockan. Så efter det var jag livrädd att försova mig. Men jag vaknade i rätt tid och har nu jobbat 10:30-18:00. 


Har bara ett pass 9-14:30 i morgon sen tar jag helg och nästa vecka blir riktigt kort för då ska jag till sjukgymnasten igen och sen är det även en röd dag.

   

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15
16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards