linneawinroth

Alla inlägg den 4 juni 2016

Av linnea winroth - 4 juni 2016 17:45

I dag har jag varit på bibblan på förmiddagen, handlat på eftermiddagen och grillfest i kväll.

Jag passade på att gå till bibloteket i dag och sätta mig och läsa lite. Sen fick jag ett meddelande på facebook att det var grillfest i kväll så då fick jag gå och handla lite och sen i kväll blir det grillning i någon park vid Hornstull. 


Ska bli riktigt kul att träffa alla igen och det blir säkert fler som kommer.

Så i natt kommer jag hem sent eller tidigt beroende på hur man ser det. Sen får jag sova i lung och ro i morgon då alla andra skulle till Uppsala. Men nu blir det fest.

 

Av linnea winroth - 4 juni 2016 10:30

Nu kommer alla bilder!!!

                                                                                   

                   


Skulle lagt in lite videoklipp också men det var en så fruktansvärt tung bas så det gör ont att höra på det här.


Men jag var hemma runt 01:00 och jag träffade Danny och en tjej från Tyskland.

Haha Danny var nog lite intresserad av min tavla på han.

Han sa: "Om du har med dig någon gång så vill jag gärna se den igen." Super snälla båda två och vi får se om vi tre ses snart igen. Vilket jag hoppas på för hon var riktigt rolig.

   



Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15
16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards