linneawinroth

Alla inlägg den 8 juni 2016

Av linnea winroth - 8 juni 2016 21:33

I dag var jag i Huddinge för att hjälpa till att bygga om en Ica butik. Så i dag har jag tagit isär och byggt ihop hyllor med grovken (Tvättmedel och diskmedel) samt knäckebröd och barnmat. 

En riktigt rolig dag då jag gillar att bygga. Och ryggen tog inte så mycket stryk av det. Men däremot tog knäna lite stryk då jag låg på golvet större delen av dagen. 

Men jag är nöjd med agen som var och nu ska jag snart sova. Ska upp tidigt i morgon då jag ska på nya äventyr. I morgon blir det till att flytta kläder. 


Jo savret på frågan varför jag inte b loggade i går var för att jag var  fruktansvärt yr och tog mig inte upp ur sängen när klockan var 21:00. Allt gungade så jag tog en stark värktablett och somnade ganska fort. 

I dag kom bakslaget då magen inte är vän med sådanna tabeltter. Sen fick jag väll skylla mig själv då jag inte åt något i går kväll och inget i morse. Men nu är huvudet bättre. Har bara ständig värk i ryggen men vet ni vad? Jag har börjat vänja mig vid att det alltid värker i ryggen. Och jag har till och med kommit så lång att jag snart skiter i det. Det finns ju ändå inget som hjälper så varför försöka?


Inlägget blir ganska kort då jag dels inte gjort mer än jobbat och för att jag ska upp vid 5 i morgon så jag borde gå och göra mig i ordning nu.


 

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15
16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards