linneawinroth

Alla inlägg den 12 juni 2016

Av linnea winroth - 12 juni 2016 21:15

Nu är jag tillbaka i Stockholm efter en helg i Falkenberg. Helgen har varit mysig men Stockholm är där jag bor och det är här jag trivs. Det tog mig 7 timmar att köra "Falkenberg - Partille" och sen "Partille - Kista" via Jönköping och Mantorp. Jag skulle möta pappa och dom i Jönköing men då dom inte ändas hade lämnat BugRun när jag var i Ödeshög valde jag att fortsätta hem. Jag var hemma vid 18:30 och resan gick bra. Det var 5 min innan Ödeshög och sen även innan jag kom till Stockholm som jag kände att det var lite jobbigt att köra. Jag stannade i ca 15 min i Ödeshög för att gå på toa så då fick jag även sträcka på mig lite och innan jag kom in i Stockholm så visste jag att det inte var långt kvar. Allt flöt på bra förutom vid en bro där det var lite kö och sen var det även kö vid Lindhagen men det släppte ganska fort på båda ställena.
Nu ska jag snart sova för jag är riktigt trött. Vi får se om det blir jobb i morgon eller ej.

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15
16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards