linneawinroth

Alla inlägg den 14 juni 2016

Av linnea winroth - 14 juni 2016 18:44

I dag blev jag väckte vid 6:10 och var i Häggvik 50 min senare. I dag har vi inventerat och då var dagens uppgift baklagret. Det spårade ut en aning när alla satt i varsin låda och räknade saker. Skulle någon kommit in när vi höll på där så skulle dom ju tro att vi var sjuka men det gick fruktansvårt fort att räkna allt i en låda om man satt i den än om man stod utanför. 

Sen mitt i all inventering så frontade vi för att huvudkontoret skulle komma. Så ca 2,5 timmar gick åt till att bara fronta. Men sen fortsatte vi med att sitta i lådor och räkna. 

Men det var skönt när dagen var slut och man fick gå hem. Nu sitter jag på balkongen och äter blåbärskvarg och kollar lite på datorn. 


I morgon har jag mitt efterlänktade läkarbesök så då får vi se om dom kan komma på vad det är för fel på min rygg. 

 

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15
16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards