linneawinroth

Alla inlägg den 21 juni 2016

Av linnea winroth - 21 juni 2016 23:01

i dag blev jag visst ledig. Det var ingen osm ringde mig i dag så då passade jag på att klippa och färja håret.

 

Jag bad om att förlänga färgnen och att det skulle var lite blondare vid topparna.

Frisören sa att det skulle bli gråsilver i topparna.

 

Resultatet blev väll inte som jag hade trott men jag har börjat vänja mig nu.

Ska bara påpeka att när det var blött så blev jag hysterisk då det var grått. Jag höll på att dö för seriöst jag vill inte ha gått hår även om jag vet att det är en tränd just nu. Jag ville ju ba brunt hår. Men som tur var så försvann den gråa färgen när håret torkade.


Men i alla fall när jag blivit av med närmare 2000 kronor drog jag till Sollentuna för att fika med Emma. Sen var jag med när hon tog passfoto och sen åkte jag med henne och Sebbe till Husby. Sen gick jag därifrån och då handlade jag blomkål och lök sill till helgen. En konstig kombination jag vet men jag äter ju inte potatis så då får det blir blomkål i stället.

Även där fick jag panik för jag lyckades tappa mitt Acess kort. Jag som precis laddat det för 3 månader. Och med tanke på att det är unikt då det är speciallt deignat så fick jag panik då jag verkligen måste ha det. Men jag hittade i butiken bara 3 min senare.


I kväll hade jag lite mys med film och räkor för mig själv då Lars har åkte hem för att fira Midsommar. Själv ska jag jobba i helgen.

   

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15
16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards