linneawinroth

Alla inlägg den 22 juni 2016

Av linnea winroth - 22 juni 2016 23:45

I dag har jag fixat en till kudde och en låda som jag ska ha under sängen.

Jag är ju van vid att ha många kuddar när jag sover men jag har aldrig tagit upp fler kuddar och sen har jag ju en fönsterbräda precis åvanför sängen. Men nu har jag fixat en till kudde. Det blev även ett nytt sätt med sängkläder.     

Tyckte det var gulligt och lite annat från min rosa säng som jag har just nu.

Sen gick jag även och köte en låda som jag kan ha under sängen med saker som jag inte vill se men som jag ändå annvänder regelbundet.

 

Sen har jag slutligen jobbat. Vilket var skönt då jag har haft lång ledig då jag förr förra veckan jobbade 2 dagar, var ledig 5 och sen jobbade 2 till och nu varit ledig i 7. Men nu ska jag jobba fram till Lördag. Men tycke inte synd om mig då jag kommer kunna fira midsommar ändå. Jag jobbar inte så länge i helgen. Men sen kommer jag ju inte riktigt fira midsommar då jag ska jobba. Annars skulle jag kanske åkt hem men fördelen med att jobba på storhelger är dels pengarna och sen även att det är ganska lugnt. 

 

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15
16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards