linneawinroth

Alla inlägg den 26 juni 2016

Av linnea winroth - 26 juni 2016 21:38

i dag har det regnar riktigt ordenkligt här i Storstan. Jag passade på att gå ut i regnet och var som en dränkt katt när jag kom till Gallerian. Men jag struntade i det och njöt av att det regnade. Ja det blev några stela blickar från folk runt omkring mig när jag stod i regnet och väntade på tunnelbarnan. Men jag tog mig åtmistonde in till stan och strosade längst drottning gatan och i gammla stan. Sen när jag blev hungrig så gick jag till Jensens och åt lite innan jag fortsatte strosa runt. När klockan sen blev 17:00 och dom flesta affärena börja stänga drog jag mig tillbaka till Kista där jag gick lite i affärer innan jag slutligen gick hem. Och väl hemma så hade lars redan kommit hem. Så vi pratade lite innan jag tog mig ut igen för att gå en timme till och nu sitter jag vid datorn och kyssnar på musik. Ska snart sova men jag är inte trött än så hoppas att mysiken kan få mig lite trött åtmistonde. 

 

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15
16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards