linneawinroth

Alla inlägg den 2 juli 2016

Av linnea winroth - 2 juli 2016 23:26

I dag har jag varit på söder och vandrat. Och när jag tröttnade där så åkte jag in till stan och då hamnade jag mitt i ett Triathlon lopp med världens elit tjejer. Oj va dom cyklade och vilken uthållighet alltså.
När loppet var slut åkte jag och storhandlade och sen gjorde jag hamburgare. Eller jag gjorde klar färsen och plattade till dom innan jag la dom i en påse klara att ta fram från frysen när jag blir sugen på en hamburgare. I dag experimenterade jag lite och la i både sweetchilli sås och parmesan ost i färsen. Och det blev riktig gott sen när jag stekte två hamburgare. Nu i kväll har jag suttit. På balkongen och lyssnat på när regnet droppat lite och sen såg jag på film. I morgon får vi se om jag åker in till sin för att se när "motionärerna" gör sitt triathlon lopp.

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards