linneawinroth

Alla inlägg den 6 juli 2016

Av linnea winroth - 6 juli 2016 19:51

I dag har jag varit i Märsta och jobbat 12:45-19. Det var kassa som vanligt. Vilket är bra. Jag hade visslingen en timme då jag plockade lite dricka och min rygg är lite helt okej med det så det känns lite nu men det gör inte ont. Är lite öm så den är nog inte redo att lyfta tyngre grejer än. Och då ska jag ju säga att jag har inte haft annat än kassa pass i snart 2 månader.

Min rygg är mycket bättre sen jag började med fitline igen. Jag har snart druckit det i en månad men redan efter en vecka var värken borta. Och jag kan äntligen gå upp i brygg igen. Jag har alltid varit smidig men det senaste halvåret har jag inte kunnat göra det på grund av ryggen. Men nu när jag känner mig bättre så har jag tränat upp smidigheten i ryggen igen.

Så mitt mål jag har är att jag innan sommaren är slut ska kunna gå ner i spagat eller splitt.

Men som sakt. Jag har inte varit "borta" länge från träning, så jag har väll inte så svårt att komma tillbaka men det känns ändå som en bra uppförsbacke nu när jag ska börja min träning igen.

- Träna upp styrkan i ryggen
- Få tillbaka smidigheten i kroppen
- Få tillbaka konditionen
- Träna upp hela kroppen

Jag ska börja med punkt 3 på listan. Få tillbaka konditionen. Hur gör jag det? Jo jag studsar runt i lägenheten till musik. Men andra ord försöker jag dansa. Varför? Kul att studsa och för att jag måste ha någon kondition om jag ska orka dammsuga sjöar och skärgården när jag nu ska krongla mig i all dykutrustning.

Flummigt inlägg? Ja en aning men jag vill bara uppdatera er men allt som händer med min lilla rehabilitering med ryggen.

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards