linneawinroth

Alla inlägg den 10 juli 2016

Av linnea winroth - 10 juli 2016 22:19

I dag har jag haft en dag på Mall Of Scandinavia. Jag packade min ryggsäck och sen drog jag dit mest för att jag ville få lite miljöombyte. Jag skulle sätta mig och skriva lite någon stans och bibloteket i Kista är jag ju ganska ofta på och Akademibohandeln vid Hötorget har jag tröttnat lite på och Espresso House runt Östermalm är alltid mycket folk. Så jag kom på att jag inte varit på Mall Of Scandinavia på ett tag. Och när jag ändå var där så tog jag tilfället i akt och kolla in all res som dom flesta butikerna har. Jag hittade en vit "regnjacka" Den kanske inte är 100% tät men den klarar av regnet mycket bättre än jackan jag har just nu. 


På vägen hem passade jag på att handla lite och när jag har varit hemma har jag fixat lite med min kallender, läst lite, lyssnat på musik, strätchat ryggen och duschat. 

Nu sitter jag i sängen och ska snart sova. Man vet ju aldrig m

när jobbet ringer i morgon. 

 

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards