linneawinroth

Alla inlägg den 11 augusti 2016

Av linnea winroth - 11 augusti 2016 22:58

I dag har jag återvänt till jobbet och en hyfsat stressig vardag. Jag har i dag varit i Norra Djurgådsstaden. Eller enligt mig någon stan utanför Ropsten. I kväll hade jag kassa och det gick förvånansvärt bra trots att jag raderade alla PLU koder i samma stund som jag tog semester. Det hjälpte ju inte att det var ett helt nytt kassasystem med nya PLU koder men jag kom in i det hyfsat fort.

Nu sitter jag på tunnelbanan och väntar på att vi kommer till kista så jag får krypa hem. Alltså mina ben bär snart inte mig för jag är trött och har sovit oroligt i natt. Det var jobbigt att göra något på förmiddagen men jag kunde ändå inte sova trots att jag var trött. Men det betyder att jag kommer bli knockad när jag kommer hem.

I morgon ska jag tillbaka till Norra Djurgårdsstaden och plocka 8-16. Sen ska jag jobba extra på Lördag och då åker jag åt andra håller för då blir det Arlanda som gäller mellan 7-16.

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29 30 31
<<< Augusti 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards