linneawinroth

Alla inlägg den 14 augusti 2016

Av linnea winroth - 14 augusti 2016 22:06

I dag har jag hunit att andas ut efter semestern. Jobbet började höra av sig redan i Fredags. Mitt i min semester, inte för att upplysa mig om var jag skulle vara första dagen efter semestern utan om två pass 2 och 3 veckor efter att jag kommit tillbaka. Och eftersom jag sa att det var okej att dom sms:ade mig om passen så godkände jag väll att det var okej att dom fick störa mer. 


Men i alla fall så har jag redan efter 1dagen hunnit med att jobb 8 timmar OCH tacka ja till ett extra pass. Så även fast att jag har varit ledig 3 dagar denna veckan så har jag hunnit jobba 3 dagar och sammanlagt 23 timmar. Fått OB för 8 av dom, varav 4 var 100%. Så på min löne spece så kommer det bara synas att jag varit ledig 5 arbetsdagar. 


Jag tror jag tappade tråden lite så vi hoppar tillbaka till början. Jag har varit ledig men jag har ändå varit i farten. Jag har hunnit att städa hela lägenheten, diskat, dushat och varit på Mall Of Scandinavia för att leta efter ett gosedjur och sen har jag även hunnit att gå promenader.

Detta såg jag i kväll när jag var ute och gick. 

 

En luftballong över Kista. Det var så vackert att se den över en rosa himmel. 


Men slutligen så ska jag visa filmerna från nattens Midnatslopp.


 
 
 

Här är starten. Och gud vilken stämning det var där på Söder där loppet ägde rum. Och jag har ingen kondition som skulle klara av att springa denna mil osm det ändå är på detta loppet men alltså jag blev sugen av det för det var en så härlig gemenska. Vi får se om jag kanske gör det någon gång. 

 

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29 30 31
<<< Augusti 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards