linneawinroth

Direktlänk till inlägg 16 augusti 2016

Vilodag

Av linnea winroth - 16 augusti 2016 14:45

Jag mår lite bättre i dag. Men efter gårdagens problem så valde jag att ta bort det lilla jag skulle göra i dag. Jag skulle egnetligen kolla på Rockbjörnen i kväll men eftersom jag måste varva ner och ta det lungt så har jag nu valt att inte gå dit. 


Ni som har läst inlägget från i går vet ju hur jag hade det på jobbet. Och ni som inte har läst det och vill veta varför jag vilar i dag kan gå in och läsa inläggt HÄR eller via länken: http://linneawinroth.bloggplatsen.se/2016/08/15/11352491-man-blir-ju-radd-for-sig-sjalv/


Men kortfattat. När jag jobbad ei går så kunde jag inte koppla ihop all infornation som jag tog in. Det resulterade i totalt blackout och bröstsmärtor. Absolut inte i närheten av dom smärtor jag hade för några månader. Då allt slutade på Karolinska mitt i natten. Men ja jag har haft smärtor i bröstet igen. Jag mår bättre i dag, smärtorna har avtagit och minnet är väll tillbaka, Jag kopplar nästan allt i dag. Finns några små saker som jag inte få ihop men inget att bry sig om. 


Men i alla fall i dag är min lediga dag och då ligger allt fokus på att vila upp mig och på något sätt återhämta mig. Detta är väll ett täcken på att jag måste lugna ner mig. Efter besöket på sjukhuset har jag ju varit mer uppmärksam och när jag har kännt mig lite stressad och i bland även kännt av förhöjd puls eller små kramper så har jag kunnat styra bort det och lugna ner mig såpas mycket så att pulsen återgår till det normala. 

Men i gå kunde jag inte kontrulera det alls. Jag kännde inte av pulsen men jag fick små kramper och minnet svek ett par gånger. 


Så jag tog det lungt i dag på förmiddagen och runt 12 packade jag väskan och åkte in till Kungsträdgården. Jag har ju valt bort konserten i kväll så jag tänkte att jag kunde åka dit och kolla lite åtminstonde. Alltså jag möttes av "We Are Sthlm" och är en ungdomsfestiva för ungdommar mellan 13-19år. 

Jag gick där en liten stund innan jag åkte tillbak till Kista för min energi finns inte för tillfället. Jag tar allt i ett sakta tempo och tar det lite som det kommer.

Så jag gick och satte mig vid mitt favorit fönseter på bibloteket. Det är här jag sitter när jag behöver komma ner i varv, tänka eller bara är på dåligt humör. Det finns få saker som kan hjälpa varje gång. Min musik och stora fönseter med utsikt, det hjälper alltid mig. 

 

Hur kan man inte älska denna utsikten? 

Så jag har suttit ett bra tag nu och ska nu gå hem och sova för nu när jag sitter här så märker jag att orden börjar flyta ihop och det är ett tecken på att jag ät trött. Så för att undvika att somna här så ska jag gå hemoch lägga mig. Sen får jag väll se Rockbjörnen på datorn eller i efterhand. 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av linnea winroth - 6 juni 2020 15:45

I dag har jag tagit tag i att rensa ochs täda i mitt källarförråd. Jag måstr få lite plats till allt material till köket som kommer nästa vecka.     Så under 2 timamr så tog jag upp större delen av källargången. Har packat in sakerna som ska in...

Av linnea winroth - 3 juni 2020 20:00

I dag har jag gjort mitt sista besök på Ikea för att göra dom sista ändringarna och sen äntligen gör beställningen.    Det kommer bli ett grönt kompakt kök med ugn/micro, större diskho och en diskmaskin.    Såhär ska det se ut när allt är k...

Av linnea winroth - 23 maj 2020 21:15

I dag har jag kommit till ett avslut när det gäller att kolla på bilar. Ett x antal hundra bilar senare, och några besök i bilhalalr så har jag äntligen hittat en bil som jag vill ha. Det blev en vit Seat Leon från Aug 2019.    Nu på kvällen har...

Av linnea winroth - 27 april 2020 17:19


Hej  Allt bra med er? Vad gör ni på dagaran i dessa tider?  Sjäv jobbar jag på som vandligt. Eller nej inte som vandligt, jag har fördelen att får jobba hemifrån. Sen den 1 April jobbar jag nu hemma med hela setauppen med skärm, sladdar och likan...

Av linnea winroth - 29 februari 2020 10:52

Ja då är vi i storstaden igen. Denna gången bor vi på Icon saigon - luxery Design Hotel. Vi har en ganska mysigt rum. Första dagen var ganska lugn då vi låg vid poolen innan vi var ute och åt. I torsdags så åt vi den första frukosten och gasl...

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29 30 31
<<< Augusti 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards