linneawinroth

Alla inlägg den 25 augusti 2016

Av linnea winroth - 25 augusti 2016 19:28

Ja det blev en lång paus. Längre än jag trodde men jag behövde det. Jag var helt slut och behövde begränsa mina måsten och intryck. Så sist jag skrev något var Förra Onsdagen. Alltså den 17 Aug och då hade jag gått hem från jobbet.

Sen var jag hemma några dagar och sov större delen av dygnet och annars satt jag i mitt favorit fönster och läste. 


Men jag försökte jobba på Lördagen. Den gick väll att ta sig igenom det men det var verkligen kempigt.

Och början av denna veckan var jag i Stuvsta och nu har jag haft några dagar i Kista. Och när jag kom tillbaka till Kistra började jag känna mig bättre. 

I Tisdags efter jobbet var jag "High On Life" Jag mådde bätte än någonsin. Så att vara i kista var ett rent nöje. Det glädje mig att dom i butiken brydde sig för jag var där när jag gick hem och dom frågade hur jag mådde nu och om jag var på bättringsvägen. 


Sen fick jag även en förfrågan från jobbet om jag ville ha hand om Svarta Lådan ett tag. Så från och med Måndag är det jag som styr där. Ska bli super att få komma tillbak dit. 


______

Och nu till i dag. I dag har jag varit på jobb intervju i Ropsten och sen jobabt 12-18 här i Kista. 

Så från och med den 5 Sep är jag en del av Stockholms kommun. 


Och om det inte vore nog så hade vi brandlarm i Kista så vi fick utrymma hela Gallerian. Så det var med lättnad som jag fick gå hem vid 18 och vila öronen. 

 

Men jag har under bara några timmar fått byta arbetsplats från Kista till Rotebro och sen till Kungbroplan. Så i morgon blir det Svarta Lådan och det betyder också att jag inte kommer ha arbetskläderna på mig mer. 


Men nu ska jag fira för mig sjäv för allt roligt som hänt i dag med att äta Thaimat.

Så från att blivit av med sin sovmorgon till att jag fick tillbaka den OCH slutar tidigare, kan det bli bättre? 

 

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29 30 31
<<< Augusti 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards