linneawinroth

Alla inlägg den 27 augusti 2016

Av linnea winroth - 27 augusti 2016 20:49

Jag vet att jag inte bloggade i går. Men jag gjorde lite ärenden i gallerian så som vara på Ica, Coop, Teknik Magasinet och Clars Olsson. Sen vid 16 åkte jag till Telefonplan för att jobba 17-23:20. Därav blev det inget inlägg i går. Jag var super trött och klockan var 23:50 när jag var innaför dörren och då orkade jag inte stressa för att skriva ett inlägg på rätt sida 00:00.


Men jag drar det lite snabbt nu i stället. Kvällen var okej men lite seg och det var fruktansvärt kallt i den butiken. Så jag frös om fötterna och när jag kom hem så åkte raggsockarna på. 

Jag la mig ganska fort men hade lite svårt att komma till rå. Det malde en del tankar i huvudet på mig. Men efter att legat och glott ut i mörkret en stund somande jag. Så när vakande jag i dag då? Jo för om man tillslut får sovmorogn så ska åtminstonde jag alltid vakan tidigt. Eller ja min kropp vill det. Så kl 6:00 hoppade jag nästan upp i sängen och var redo att beta av mina pungter på listan. Så som att duscha, städa och packa. Men det kan man inte göra kl 6 en Lördag morgon så jag fick snällt sitta och kolla på en film och vänta på att klockan skulle bli åtminstonde 8 innan jag kunde börja. 


Vid 10:30 åkte jag och Emma in till stan för att gå runt där lite och sen äta på Jensens. Och då sms:ade även Susanne och frågade om jag ville träffas lite under kvällen. Så jag var hemma en snabbis vid 16 och bytte om innan jag åkte tillbaka in till stan och åt kvällsmat med Susanne. 


Men nu är jag hemma och tvättar samtidgt som jag försöker packa lite i hemlighet då Lars inte ska veta vad jag har med mig. 

Blev precis lite svårare då han kom hem betydligt tidigare än jag trodde. Redan vid 20:00 var han hemma så medan han är och handlar så packar jag nästan allt. Dom allra sista sakerna får jag packa i morogn innan vi går för att han ska märka så lite som möjligt.


I morgon blir det nämligen en hemlig dag för Lars. Det var min 25 års present till han.

 

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29 30 31
<<< Augusti 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards