linneawinroth

Alla inlägg under augusti 2016

Av linnea winroth - 6 augusti 2016 21:41

I dag har jag och Zara spenderat dagen i en park. Vi tog det lungt på morgonen och sen runt 13:00 var vi i parken och sen var vi där till 18:00 då vi åkte hem och köpte med oss mat innan vi gick hem till mig och kollade lite på Sommarkrysset. Även om varken jag elelr Zara följde det men tv:n stod på i bakgrunden. N uska vi lägga oss och läsa lite innan vi ska sova.


 I morgon stode det Frusen Youghurt på våran att göra lista tillsammans med Kyrkan och städa.

 

Av linnea winroth - 5 augusti 2016 22:23

I dag har vi hunnit med att tvätt, shoppa kläder och böcker. Och nu i kväll har vi haft film kväll och nu ska vi sova. 

 

Av linnea winroth - 4 augusti 2016 23:08

I dag packade jag väskorna och drog hem till mitt älskade Stockholm. Och denna gången fick jag med mig Zara. Efter ett antal timmar på resande fot är vi nu hemma i våran lägenhet och jag har packat upp allt. Nu ska vi sova för vi är båda ganska trötta och vi har tvätt tid i morgon kl 7:00. Sen får vi se vad denna veckan har att erbjuda då Zara är här till och med onsdag kväll.

Det blev dessvärre ingen video i dag då kameran låg längst ner i min väska. Men nu blir det mer tid för bloggandet då jag är på hemma plan igen. Och om ni inte har sett Klippan från Bröderna Lejonhjärta så kan ni underhålla er med att kolla in dom. Så lovar jag att jag ska ladda kamera batteriet och filma i morgon.

Av linnea winroth - 3 augusti 2016 19:28

I dag passade jag på att sova ut och sen åkte jag och pappa en tur med mc:n och då åkte vi till ringastes och sen en sväng bort till Farmor. Vi satte på henne en hjälm och sen fick hon prata i värst intercom system.

Hon var super glad för att hon fick ha på sig hjälmen.

Sen åkte vi hm och då duschade jag och sen åkte jag och mamma till blomsterlandet och sen en snabbis till Mormor och Leif.

Nu i kväll har jag och föräldrarna varit på Vallarna och ätit Grillbuffe hos Martin Nordh och Gud va gott det var.

Nu är vi hemma igen med proppfulla magar. Mamma är och kollar på Viktor när han spelar match och pappa och jag degar i soffan.

Vid 22 ska jag, mamma och Viktor kolla på nattflreställningen av Bröderna Lejonhjärta. Det ska bli så spännande och roligt men vi får hoppas på att regnet har slutat när vi ska dit.

Filmen från föreställningen var för stor så jag har delat upp det.


 
 
 

Av linnea winroth - 2 augusti 2016 22:01

I dag har jag och Zara varit på Österöö Fårfarm. Vi har klappat söta får och sen körde vi vidare till Gekås. Och på vägen mellan Svartrå och Gekås så stod det en kossa på vägen. Lite läskigt med en kossa nära bilen men det löste sig och en annan bil stanande och hjälpte denna kossan. 


När vi tillslut kom till Gekås så var det så mycket folk att vi bara åt mat där innan vi åkte hem. 

Väl hemma så slapapde jag i uterummet innan pappa börja röka lite räkor och sen efter maten så åkte jag och mamma ner till stranden och köpte glass. 

Och nu har jag och pappa kollat på film. Och nu är jag trött och ska lägga mig. I morgon blir det en riktigt rolig kväll/ natt. Då det först är grillbuffe på Vallarna och sen nattföreställning av Bröderna Lejonhjärta.

 
 

Av linnea winroth - 1 augusti 2016 23:45

I dag har jag varit i Götebrog och på Liseberg. En toppen dag med många roliga personer.

Som jag har längtat på att få komma dit. Har sagt det så många gånger att jag trivs så mycket bättre på Liseberg än på Gröna Lund. 

Men det kan ju bero på att det inte är så mycket allsång på Grönan.                                        

Men nu är vi åtminstonde hemma och jag är super glad. Panetoz var ju bara för bra i kväll. Och trummorma i början av programmet var så fint då det hade regnat så det blev en fin effekt.


I morgon blir det Österöö Fårfarm med Zara.

 


Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29 30 31
<<< Augusti 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards