linneawinroth

Alla inlägg den 17 september 2016

Av linnea winroth - 17 september 2016 20:38

I dag åkte jag tillbaka till Universitetet för att fota lite i naturen. Dessvärre var det någor fler dä ri dag än vad det var i går. Det var smockfullt vid 4H gården solen var lite rädd och visade sig sällan. Så efter att jag gått lite så bestämde jag mig för att gå hemmåt. Så jag gick längs vattnet och bort mot ropsten. Sen vek jag av och gick in mot stan. När jag kommit till Stureplan så tog jag en drickpaus och någon timme senare gick jag vidare. Så jag fortsatte mot Kungsholem och sen bort till Fridhemsplan där jag tillslut blev kissinödig och fick åka hem. Så jag gick ca 10,3km vilket satte sina spår på min lilltå där jag insåg att jag fått en liten blåsa. 

När jag sen kom hem runt 17 tiden så ringde jag farmor och jo va hon hade mycket att berätta i dag.

Nu i kväll ser jag på lite repriser och läser. Och i morgon ska jag försöka komma iväg tidigt för jag vill fota soluppgången och all dagg. Vi får se hur peppad jag är när klockan ringer.

   

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< September 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards