linneawinroth

Alla inlägg den 18 september 2016

Av linnea winroth - 18 september 2016 21:15

I dag blev det en tidig morfon då jag var på Universiteter strax efter 6:30 och såg soluppgången. Desvärre hade det inte varit lika kallt som i Fredags morse så det blev inte en lika fin soluppgång men den var vacker ändå. Sen tog jag den lite obligatoriska vägen tillbaka till stan med en latte på vägen och jag avslutade vid Stadshagen där jag sen tog tunnelbarnan hem och jag kom hem i samma stund som Lars gick upp. Sen på eftermidagen tog vi oss ut och åkte till Odenplan där Lars visste ett bra hamburgar ställe. Så vi åt där innan vi fortsatte mot Slussen. Hamburgar stället var toppen med en suverän servis. Vi kom på varför det var så omtalat. Servisen var högklassig och vi önskar att fler skulle vara så bra på servis som den servitris som vi hade. 

När vi sen kom till slussen tog vi en avstickare till Espressohous för att köpa kaffe och te. Sen gick vi tillslut till Fotografiska där vi hade det riktigt mysigt och det fanns mycket att diskutera när vi några timmar senare gick hem. 

Denna eftermiddag/kväll har varit riktigt givande då det blev fruktasvärt mycket skratt. Bland annat åt en galen dam som matar duvor. 


Precis som alltid när vi diskuterar så flyger tiden förbi och nu är vi hemma igen. Och får väll säga att min tidiga morogn börjar ta ut sin rätt nu för jag är såååå trött. I morgon är en ny vecka och jag kommer behöva all energi jag kan få så jag väljer att avsluta inlägget nu. 

Ska försöka få in bilderna på datorn tills i morgon. 

 

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< September 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards