linneawinroth

Alla inlägg den 19 september 2016

Av linnea winroth - 19 september 2016 18:17

Japp i dag får jag äntligen berätta om vad som hänt den sista tiden. Jag ska börja jobba med event. Så från ch med i dag kommer jag jobba med höjdare från näringslivet. Jag skrev i dag på kontraktet och utbildningen börja på måndag. Det känns fortfarande lite väl bra för att vara sant. Jag kommer jobba med ett event i veckan, 12 timmar om dagen. Dom gångerna det är två dagars event får jag taxi från stan till konferans annlägningen, sen taxi till en annan annläggning där vi får möjlighet att sova över och sen taxi tillbaka dagen efter till konferans annläggingen. 

Och våran klädpoleci ska vi inte äns tala om. Det är svarta byxor, svarta skor, vit skjorta och en svart kavaj, sen en orange fluga och oranga hängslen. Haha jag måste fortfarande nypa mig i armen. Och vi får mat under alla våra event. Är detta sant? Nu ska här jobbas tills jag stupar. 


Så vad har jag gjort i dag? Jo jag var på huvudkontoret och skrev papprena på morgonen, unnade mig en frukost på vägn hem, hann med ett väldigt givande besök på Arbetsförmedlingen och nu sitter jag på bibloteket och går igenom bilder från helgens morogn fotografering. 


Här nere kommer resultater:

                           

Jag blev ganska nöjd med bilderna men det finns mycket jag kan göra bättre men två dagar i naturen med en promenad på minst 10,3km så kan jag inte klaga.

   

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< September 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards