linneawinroth

Alla inlägg under december 2016

Av linnea winroth - 5 december 2016 20:33

I dag fyller min lilla bror hela 16 år och jag tänkte göra en liten video till han men datorn la ner och programmet jag gjorde det i sluta svara. Så det blev tyvärr ingen film men jag fick prata med han i alla fall. Han hade haft en bra dag i skolan. Han hade kalas i kväll och jag hoppas det blev toppen. 


Själv har jag varit i stan och först kollat lite jobb och svarat på mail och sen gått och köpt tights till jul. Sen hörde jobbet av sig så jag ska göra ett event till innan jul. Så nu tagagr vi för det och sen för julfest. Andra halvan av denna veckan blir visst händelserik ändå.


Nu har jag sett en film så ska snart sova. 

 

Av linnea winroth - 4 december 2016 21:09

I dag har jag sovit ut på morognoen och sen tagit det lungt och åt frukost framför en film. Sen passade jag på att städa samt dansa lite innan jag gick ut och gick en bra runda. Sen tog jag mig till Mall Of Scandinavia och kollade lite där. Detras julpynt var ju något extra.

 

Super fint sen hade dom även ett pynt som skulle föreställa "Julens spira" alltså en gigantisk istapp vars magi kommer från den under jul och ger tomten all hans magi. Det är från filmen "Santa Paw" som för övrigt är en bra julfilm för barn. 


Men när jag ändå var på Mall Of Scandinavia så passade jag på att köpa mig en egen julklapp. 

Nu sk ajag snart sova för jag är så fruktansvärt trött. I går somade jag innan Så Mycket Bättre var slut så jag vakande runt 00:30 med datorn i sängen, kläderna på och linserna kvar. Så för att undvika det så gör jag mig i ordning innan jag blir för trött.

 

Av linnea winroth - 2 december 2016 23:30

I dag har jag varit väldigt produktiv. Jag har suttit på Starbicks vilket var ett bra tag sen jag gjorde sist. Då menar jag sitta där med min dator och alla böcker i flera timmar. Jag har både hunnit med att göra ett bidrag till Melodifestivalen som deras reporter. Men även kollat lite jobb och uppdaterat min kallender och synkat mobilen till datorn.  


 

Så vill ni som som läser min blogg hjälpa mig så får min mer än gärna "gilla" och "dela" detta inlägget som finns på min facebook samt på min Instagram.

Och jag måste tacka dom som redan nu har gjort det för oj va det har delats under dagen. Senast jag kollade så var det 28 delningra och 32  gillningra. Ni är grymma!! 

Vinnaren utses i mellandagarna så det är en bit kvar så har ni inte delta det så gör det och har ni redan delat gör det igen. 


Nu ska jag fortsätta att se film och i morgon ska jag träffa Fabian. 

 

Av linnea winroth - 1 december 2016 23:52

I dag har jag varit i Kungsträdgården med Ylva och sne på kvällen mötte vi upp Linnea och sen köpte vi sallad och åkte till Linnea för att ha det mysigt. 


Men innan jag åkte in till stan så skruvade jag ihop min spegel och hängde upp allt som gick så nu har jag fått årdning på mitt rum och jag kan se mitt golv igen.

 

I morgon blir det en dag på cafe då jag ska skriva och läsa lite. 

Och innan jag avslutar för i kväll ska jag visa vad bostadsföreningen har lyckats fixa under dagen.

Så nu lyser hela vägen hem till mig. Vilket är super och jag blir bara gladare och gladare för alla ljus och musik som flödar överralt.

   

Av linnea winroth - 1 december 2016 08:40

Japp jag är uppe tidigt i dag och jag gav mig på mitt skrivbord och stolen som allt blev halvfärdigt i går kväll. 

Jag annvände mina sista krafter och vred åt alla skruvar så att bordet inte vilnglar och sen var det bara den där förbanande skiftnycklen som jag inte hade. Men som jag behövde till att skruva åt mitten bulten i min stol så att benen inte viker sig. 


Hur löste jag det då? Jo jag tog min kapsylöppnare som sitter på mina nycklar. Då var självklart kapsylöppnaren för stor för bulten så då tryckte jag i min skruvmejsel och vips så gick det att skruva åpt den förbanande bulten. Så nu har jag ett stabilt bord och en stol som jag vågar sitta på. 

Så nu ska jag atakera min spegel och få upp den innan jag går ner i köket och äter frukost.

Sen i eftermiddag ska jag åka till Kungsträdgården och i vandlig årdning åka skriskor med Ylva.

   

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6
7
8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards