linneawinroth

Alla inlägg den 2 januari 2017

Av linnea winroth - 2 januari 2017 20:41

Som sagt är det den 2 Januari och årets första Måndag. Har ni börjat det nya året med något bra eller var ni liksom många andra bakis i går och låg i soffan större delen av dagen? Jag kan villigt erkänna att trots att jag var spiknykter på nyår så var energin som bort blåst. Så då passade jag och föräldrarna på att kolla igenom hela första säsongen av Gåsmamman. Till och med pappa var fast och satt och kollade med oss.
I dag tar vi andra säsongen och det är så mysigt för det är sällan man kan se på någon film, serie eller program som alla tycker är roligt.
Men i alla fall så fortsätter vi maratonet i kväll.

Men medan mamma var på läkarbesök med mormor har jag handlat och bokat tågbiljetten hem på Torsdag.
I morgon blir det till att packa och sen på kvällen är det nyårscupen med mamma.

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12 13 14 15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards