linneawinroth

Alla inlägg den 4 januari 2017

Av linnea winroth - 4 januari 2017 21:30

Min dag började med att pappa kom upp till mig och sa att han skulle till Hugo. Alltså farmors katt. Eftersom farmor fick åka till Varberg i går så var katten själv hemma.

Men jag fick inte mer än typ 15 min tystnad innan Viktor ville att jag skulle köra han till Ica. Så i enbart pyamas körde jag han dit. Sen åkte vi hem och jag fick äta frukost. 

Vi trodde att farmor skulle få komma hem i dag men hon blev i stället flyttad till hjärtavdelningen då det verkade som att hon haft en liten hjärtinfakt. Så hon stannar en natt till så pappa har väll pendlat mellan hemmet och Hugo. Sen har ju hemtjänsten, larmgruppen samt Rödakorset ringt hit i dag och undrat hur det är med henne. 

Vi får hoppas på att hon får komma hem snart och att allt blir bra igen. 


Men annars har pappa och jag kollat på Gåsmamma. Nu har jag sett slutet 2 gånger men det gör igen. Sen har jag även flyttat ner alla väskor och packat allt inför i morgon då jag drar norr ut och åtevänder till Stockholm. Hörde det var lite snökaos där just nu så vi får väll se hur illa det är när jag kommer i morgon kväll. Men det är väll bara att bita ihop och vänja sig för på Söndag fortsätter jag resan ännu mer norrut då jag äntligen ska till Fjällen med linnea. Vi ska upp och hälsa på Ylva och jag sa bland annat bära mig snowboard.


Så nu i kväll har jag packat allt som går att packa och sen sett en film och nu laddar jag daton, Ipaden, mobilen och Ipoden. 

Som tur är så slippe rjag gå upp tidigt för tåget går inte innan 13:00.

 


Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12 13 14 15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards