linneawinroth

Alla inlägg den 5 januari 2017

Av linnea winroth - 5 januari 2017 22:45

I dag har jag återvänt till Stockholm och fu f*n va kallt det är här uppe. I dag när jag kom så var det -16°c Och jag som inte hade värama kläder på mig. Men det gick bra att ta sig hem ändå. Jag som trodde att jag skulle haft mer problem med att få hem allt genom snönn men det var ju skottat och sandat så det var absolut inga problem att få hem det. 


Så när jag kom hem så lämnade jag bara allt hemma och gick till affären för att köpa lite mat. 

Och när jag kom hem igen så ringde mobilen i samma stund som jag satte rumpan på min stol.  

Så vem ringde då? Jo en kille från företaget Schysst ringde och frågade om jag var intresserad av en intervju i morgon. Så i morgon ska jag visst på en intervju till något säljföretag.


Men innan jag lämnade familjen så plundrade jag visst pepparkakshuset. 

Och som den lilla sadist jag är så filmade jag det.


  Japp det blev jämnad med marken. Hihi måste ju lämna spår efter mig. 

Nu ska jag fortsätta med min film och i morgon får jag packa upp alla sakerna.

 

Haha det ända jag lyckades riva upp i kväll blen datorn, laddaren samt min nessier.

   

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12 13 14 15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards