linneawinroth

Alla inlägg den 6 januari 2017

Av linnea winroth - 6 januari 2017 20:45

I dag vakande jag av att det var en bastu inne hos mig. Jag kollade elementet och det stod på 1 samt var iskallt. Men jag var så fruktansvärt varm att jag fick öppna fönstret. 

Sen fick jag ta och packa upp alla mina väskor som jag hade med mig i går. Så efter en timme och en del svett har jag rivit upp alla väskor. Vikit om kläder och hängt upp tröjorna samt plockat undan från golvet. 


Sen började jag med att packa ner det viktigaste till Fjällen. Så som täckbyxor, luftmaddras och vantar. Kläderna och allt annant kommer jag packa ner i morgon. 


Men jag har varit på en arbets intervju för Schysst som ligger på Östermalm. Vi får se hur det går, kan väll bara säga att jag var ganska lugn. Efter intervjun gick jag och satte min på Starbucks. Jag var inte där så länge innan jag gick hem igen. 


Nu i kväll tog jag en dusch och la mig och så en film efter att jag hade lagat mat. 

Men i morogn får jag se till att göra något produkttift.

 

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12 13 14 15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards