linneawinroth

Alla inlägg den 15 januari 2017

Av linnea winroth - 15 januari 2017 17:22

Jag vill verkligen komma med något roligt att berätta men det händer inte så mycket just nu. I dag sov jag lite längre och sen har jag varvat dagen med Youtube och mat. Typ sett på Youtube, laga mat, sett något på datorn, ätit, kollat mer på datorn för att sen se lite mer på datorn. Nej men jag har gjort något vettigt i dag med. Jag har sökt ett jobb på Sony Music och sen även varit ute och gått. 

Nu kväll snörade jag på mig balettskorna och dansade lite. Och nu efter maten ligger jag i sängen med hög musik i lurana. Verkligen försvinner ganska lätt när jag tar på mig hörluranan. Såpas mycket att jag måste påminna mig själv att jag inte får sjunga med i låtarna. Jag är som sagt inte själv hemma.


Men i morgon är det en ny vecka och nya saker som ska göras. Ska bland annat på ett möte vid 10, sen luncha med Fabial och sen träffa Linnea. Har jag tur kanske jag hittar något kul jag kan berätta om.

Men tills dess kan ni ju kolla på gulliga djur eller gå en runda. 


 

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12 13 14 15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards