linneawinroth

Alla inlägg den 16 januari 2017

Av linnea winroth - 16 januari 2017 22:43

Haha jag skulle på ett möte på Arbetsförmedlingen vid 10. Kl 12 hade dom "Glömt" mig så jag fick gå ganska irriterad och fråga vad det är dom håller på med och svaret jag fick var bara. "Ja dom har anatgligen glömt dig. Men du vi skickar en ny kallese till dig." Haha så där var två bortkastade timmar som jag kunde haft till något bättre. Sen var resultatet av detta att jag avr irriterad när jag var och lunchade med Fabian så i dag var jag inget bra sällskap. Men när jag fått lugnat ner mig gick jag till Linnea som satt på Mood och jobbade lite. Och oj va roligt vi hade och hon höjde verkligen mitt humör och vi kunde gå från cafet betydligt lättare än när jag kom dit. 

Så dagen slutade riktigt bra trots allt. Nu i kväll sitter jag och göra mina två små uppgifter. Det var att 1. skriva en presentation om mig själv samt 2. skriva om mitt bästa minne. Och allt detta skulle platsa på Facebook och Instagram. Så jag ska få med så mycket om mig själv utan att det blir för långt på Instagram. 

V får väll se hur det går om några dagar. 


Nu i kväll blev det en film och nu slösurfar jag lite på Youtube.

 

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12 13 14 15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards