linneawinroth

Alla inlägg den 17 januari 2017

Av linnea winroth - 17 januari 2017 21:51

Ja min förmiddag gick åt till att skriva på min presentation, mina förväntningar samt ett bra minne. Men när jag var klar med det så åkte jag till Mall Of Scandinavia för att kolla på en klänning. När jag gick runt där så fick jag även Linnea komma och hjälpa mig. Så efter ett tag hittade jag en byxdress som jag köpte för 99kr. Den r röd och det blir ett par höga klackar och rött läppstift. Det kommer bli så snyggt tillsammans. Och nu i kväll har jag fixat axelband till min balklänning. Då mina riktiga axelband har gått sönder fick jag köpa ett gult band och göra nya. 

Nu en stund senare ligger jag i sängen och ser en film och skriver med folk. 

I morgon blir tvättning och sen på eftermiddagen även en intervju. Men mer omd et i morgon. Nu ska jag återgå till filmen. 

Jo outfitten får ni se när den är komlett.

 

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12 13 14 15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards